حضور گسترده شرکت کنندگان داخلی و خارجی در جشنواره بین المللی عکس رضوی
(last modified 1401-12-02T05:41:31+00:00 )
حوت 02, 1401 10:11 Asia/Kabul
  • حضور گسترده شرکت کنندگان داخلی و خارجی در جشنواره بین المللی عکس رضوی
    حضور گسترده شرکت کنندگان داخلی و خارجی در جشنواره بین المللی عکس رضوی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، از حضور گسترده شرکت کنندگان داخلی و خارجی در جشنواره بین المللی عکس رضوی خبر داد.

جشنواره عکس رضوی،  برای نخستین بار در قالب بین المللی به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود.

عرض ارادت زائران و مجاوران، ویژه برنامه ها، معماری و هنر نهفته در مضجع شریف ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در طول سال‌ها همواره سوژه عکس بسیاری از هنرمندان داخل و خارج از کشور بوده تا به نحوی این وقایع تاریخی در حوزه زیارت ثبت شود.

" محمد حسین زاده  " مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی،  گفت: بخش "عکس موبایلی" یازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی به میزبانی مشهد هر نوع عکسی با مفهوم زیارت امام رضا (ع) از عموم مردم اعم از زائران دور و نزدیک و مجاوران آن حضرت را می پذیرد.

حسین زاده روز  (دوشنبه) در نشست خبری پیرامون برگزاری جشنواره بین المللی عکس رضوی  افزود: جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در بخش‌ های مختلف فرهنگی و هنری در سراسر کشور در حال برگزاری است که عرض ارادتی از سوی مردم ایران و جهان به محضر حضرت ثامن الحجج (ع) بوده تا علاقه خود را در قالب هنر به خدمت آن حضرت عرضه کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، همچنین گفت : سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی به مشهد مقدس سفر می کنند، به‌ویژه ایام پایانی امسال که تقارن اعیاد شعبانیه و ورود به ماه مبارک رمضان است.

 

 

کلیدواژه