حمل 28, 1402 16:42 Asia/Kabul
  • فراخوان دانشگاه صداوسیما ایران برای پذیرش دانشجویان خارجی
    فراخوان دانشگاه صداوسیما ایران برای پذیرش دانشجویان خارجی

دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با خدمات علمی و آموزشی منحصر به‌فرد از میان اتباع خارجی مستعد و علاقمند در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

به  گزارش رادیو دری؛ دانشگاه صدا و سیما افزون بر فعالیت در مقطع کارشناسی و دکتری، در 13 رشته کارشناسی ارشد نیز در حوزه تولید رادیو و تلویزیون، فنی و مهندسی رسانه،هنرهای دیجیتال،ارتباطات، روزنامه نگاری رادیو - تلویزیونی، مدیریت رسانه و مطالعات میان رشته ای مانند فلسفه رسانه و دین و رسانه دانشجو می پذیرد.

این دانشگاه دارای پنج دانشکده با عنوان های «تولید رادیو و تلویزیون»،«ارتباطات و رسانه»، «فنی و مهندسی رسانه»، «هنرهای دیجیتال» و «دین و رسانه» است که در این دانشکده ها 67 عضو هیات علمی با بیش از 100 استاد برجسته مدعو آموزش بیش از هزار دانشجو را بر عهده دارند.

همچنین این دانشگاه در سال 1401برای حمایت از پخش آثار دانشجویان و گسترش زمینه کارآموزی تخصصی آنانف یک شبکه تلویزیونی  بر بستر اینترنت با عنوان «رویا» را راه اندازی کرده است. انتشار دو مجله معتبر علمی با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و نیز فعالیت مرکز «رشد، نوآوری و کارآفرینی» با هدف حمایت از طرح های نوآورانه و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی آزاد و مجازی از دیگر خدمات و امکانات علمی این دانشگاه است.

دانشگاه صدا و سیما ایران در رشته رسانه، دانشجوی خارجی می‌پذیرد

کلیدواژه