قوس 20, 1402 19:19 Asia/Kabul
  • برگزاری اختتامیه دومین سوگواره بین‌المللی روایت اربعین
    برگزاری اختتامیه دومین سوگواره بین‌المللی روایت اربعین

مراسم اختتامیه دومین سوگواره بین‌المللی روایت اربعین ویژه دانشجویان جهان اسلام با تجلیل از برگزیدگان در تهران برگزار شد.

به گزارش رادیو دری، هدف از برگزاری این رویداد، دریافت روایت‌های دانشجویی از اربعین، شناسایی ظرفیت‌های دانشجویی و ارتباط‌گیری مؤثر با آنها، جمع‌آوری، و تولید محتوای ارزشمند حسینی و ثبت خاطرات پیاده‌روی اربعین حسینی عنوان شده است.

همچنین «اربعین؛ رسانه بزرگ انقلاب»، «وحدت دانشجویان جهان اسلام» و «اربعین؛ حرکت مهدوی» از جمله پیام‌های این رویداد بوده است.

محور‌های سوگواره اربعین حسینی شامل «خدمت به زائران اربعین حسینی»، «زیارت و پیاده‌روی، کرامات حسینی و تجربه‌های معنوی»، «سوگواری، عزاداری و مداحی»، «وحدت اسلامی، مقاومت اسلامی و شهدای مقاومت»، «مهدویت، سبک زندگی و عفاف و حجاب» و «آیین و فرهنگ عاشورایی ملل اسلامی» بوده است.

این رویداد شامل بخش‌های مختلفی از جمله روایت تصویری «عکاسی در دو بخش موبایلی و دوربین تک عکس و مجموعه عکس، نماهنگ»، مستند کوتاه، روایت صوتی «خاطره صوتی، پادکست»، روایت مکتوب «خاطره و سفرنامه‌نویسی، شعر» و روایت هنری «گرافیک، تصویرسازی، ابتکارات هنری و هوش مصنوعی» بوده است.

سومین گردهمایی فعالان اربعین در حرم مطهر رضوی

کلیدواژه