حمل 21, 1403 16:55 Asia/Kabul
  • بازیگران اسکاری به \\\
    بازیگران اسکاری به \\\"سینما برای غزه\\\" پیوستند

شماری از بازیگران سرشناس جهان به حراجی "سینما برای غزه" پیوستند تا برای جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه به فلسطین یاری رسانند.

به گزارش رادیو دری، شمار زیادی از کارگردانان و ستاره‌های سینما از جمله بازیگران برنده اسکار «سوزان ساراندون» و «اولیویا کولمن» به حراجی «سینما برای غزه» پیوستند که در حال جمع‌آوری منابع مالی برای کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه در سرزمین‌های اشغالی است.

این حراج را اواخر ماه گذشته جمعی از فیلمسازان و نویسندگان بریتانیایی با اعطای اقلامی برای فروش از «تیلدا سوئینتون»، «جاش اوکانر» و دیگر چهره‌ها به راه انداختند و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار پوند جمع آوری کرده اند.

به نوشته گاردین، «اندرو هیگ» و «آصف کاپادیا» فیلمسازان بریتانیایی با مجموعه‌ای از دی وی دی های امضا شده و «کیت کانر» بازیگر بریتانیایی  با یک توپ راگبی امضا شده در این حراجی خیریه شرکت کرده‌اند.

پیش از این نیز «جاناتان گلیزر» فیلمساز انگلیسی که امسال با فیلم «منطقه مورد علاقه» موفق به کسب اسکار بهترین فیلم بین‌المللی شد، ۷ پوستر امضا شده از فیلم «منطقه مورد علاقه» و مجموعه‌ای پوستر از فیلم قبلی‌اش «زیر پوست» را برای فروش به این حراجی اهدا کرده است.

حراجی «سینما برای غزه» تا پایان روز ۱۲ آوریل (۲۴ حمل) ادامه خواهد داشت.

 از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون شمار شهدای جنایت‌های رژیم صهیونیستی از مرز ۳۳ هزار و ۲۰۷ نفر فراتر رفته است.

حمایت از فلسطین روی فرش قرمز اسکار

کارگردان برنده اسکار جنایت رژیم اسرائیل را محکوم کرد

کلیدواژه