میزان 11, 1403 20:00 Asia/Kabul

روزنامه نگار افغانستانی گفت با عملیات وعده صادق 2 جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی جواب رفتار دو ماه اخیر خود را دریافت کرد.

روزنامه نگار افغانستانی در گفت وگو با خبرنگار رادیو دری در هرات گفت: عملیاتی که انجام گرفت (ووعده صادق 2) به خونخواهی اطفال و زنان و مردمی بود که در یک سال گذشته در غزه به دست رژیم تروریست صهیونی به شهادت رسیدند و خصوصا شهادت دو چهره موثر جبهه مقاومت یعنی داکتر اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله صورت گرفت و به نوعی پوشالی بودن گنبد آهنین صهیونیست‌ها را آشکار کرد.

آقای پولادی گفت: ما در عملیات دیشب تفاوت‌هایی را نسبت به عملیات وعده صادق 1 مشاهده کردیم و برآوردهای میدانی و تحلیل و تفسیر ویدیوها و تصاویر نشان از اصابت دقیق و حداکثری راکتها به اهداف نظامی و مقرهای جاسوسی رژیم صهیونیستی دارد و مناطق مسکونی به هیچ عنوان هدف گرفته نشده اند.

وی افزود: مشخص بود که جمهوری اسلامی پاسخ مناسبی را به یاغی‌گری‌ها و چپاول رژیم صهیونیستی خواهد داد و ادعای دروغ رسانه های همسو  با صهیونیست ها را که می گفتند جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز مقاومت منطقه در قبال شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس عقب نشینی کرده است برملا ساخت و نشان داد که ایران و جبهه مقاومت بر تعهدات خود ثابت قدم هستند.

روزنامه نگار افغانستانی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیام وعده صادق 2 برای حامیان صهیونیست‌ها گفت: پیامدهایی که این عملیات برای خود رژیم صهیونیستی داشت این بود که جواب اعمال و رفتار دو ماه اخیرش را دریافت کرد. دو عملیات گسترده راکتی که امسال علیه این رژیم انجام شد و راکتهای ساخت جمهوری اسلامی ایران به عمق اسرائیل اصابت کرد به این رژیم هشدار می دهد که باید دست از شرارت ها و سیاست‌های غلط  خود در منطقه بردارد و کشورهای حامی اسرائیل بارها این موضوع را به او گوشزد کرده اند.

این کارشناس سیاسی افغانستانی در پایان گفت: باید اسراییل از گذشته خود درس عبرت گرفته و دست ازشرارت بردارد و قطعا آمریکا هم خواهان همین موضوع است و دیگر مایل به پرداختن هزینه بیشتر برای اسراییل در خاورمیانه نیست.