عقرب 13, 1398 12:37 Asia/Kabul
  • قطعنامه پایانی راهپیمایی روز 13 آبان: تاکید مردم ایران بر ادامه مقاومت

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی 13 آبان در سراسر ایران در قطعنامه ای تاکید کردند: راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه‌های آمریکا و متحدانش، یک تکلیف دینی و آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی است.

در قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ایران آمده است: مردم ایران آمریکای درحال افول و فروپاشی را دشمن شماره یک بشریت و سران برخی کشورهای اروپایی را نیز غیرقابل اعتماد می دانند.

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی 13 آبان در سراسر ایران، حمایت همه جانبه خود را نیز از مبارزات مجاهدان فلسطینی، رشادت های انصارالله یمن در برابر رژیم آل سعود، مردم ستمدیده بحرین و نیجریه و حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه اعلام کردند.

مردم ایران همچنین در این قطعنامه، توطئه آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود در سوءاستفاده از مطالبات مردمی و ایجاد آشوب و ناامنی در لبنان و عراق و تلاش برای تفرقه بین کشورهای اسلامی و محور مقاومت را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی 13 آبان در سراسر ایران، بر لزوم هوشیاری کشورهای منطقه به خصوص کشورهای لبنان و عراق در برابر دسیسه‌های دشمنان نیز تاکید کردند.

مراسم راهپیمایی روز "مبارزه با استکبار جهانی" صبح دوشنبه در یکهزار شهر ایران اسلامی با حضور گسترده مردم، دانشجویان و مسوولان برگزار شد.

کلیدواژه