موسوی: دولتمردان‌ آمریکا در جایگاهی نیستند که برای مردم ایران دلسوزی کنند
(last modified 1398-08-28T06:17:04+00:00 )
عقرب 28, 1398 10:47 Asia/Kabul
  • موسوی: دولتمردان‌ آمریکا در جایگاهی نیستند که برای مردم ایران دلسوزی کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد: دولتمردان‌ آمریکا در جایگاهی نیستند که برای مردم ایران دلسوزی کنند.

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا که کشورش پرونده قطوری از مداخله در امور داخلی ایران دارد، با اشاره به اعتراضات پراکنده در تعدادی از شهرهای ایران، مدعی شد، واشنگتن از مردم ایران حمایت می‌کند.

«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت خارجه ایران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت آمریکا علیه ملت ایران افزود: حمایت پمپئو از مردم ایران در شرایطی است که این مردم تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار دارند.

موسوی تاکید کرد: پمپئو به جای ادعای حمایت از مردم ایران به فکر گرسنگان آمریکایی باشد که در مناطق مختلف این کشور، بی‌خانمان و در فقر مطلق زندگی می‌کنند.

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران با بیان اینکه ملت ایران طی چهل سال گذشته از موانع مختلف عبور کرده و ناملایمات بسیاری را پشت سرگذاشته است تصریح کرد: ملت ایران از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهد کرد.

با افزایش قیمت بنزین و دو نرخی شدن آن در ایران، برخی اعتراضات مسالمت آمیز مردم با سوء استفاده برخی از اراذل و اوباش به بیراهه رفت.

 

کلیدواژه