ادامه راهپیمایی مردم ایران در محکومیت اغتشاش آشوبگران
(last modified 1398-09-02T14:42:36+00:00 )
قوس 02, 1398 19:12 Asia/Kabul
  •  ادامه راهپیمایی مردم ایران در محکومیت اغتشاش آشوبگران

مردم ایران همانند روزهای گذشته با برگزاری راهپیمایی در شهر‌های مختلف، اغتشاش آشوبگران را محکوم کردند.

مردم اهواز،مرکز استان خوزستان، جنوب غرب ایران، روز شنبه با برگزاری راهپیمایی، ضمن اعلام انزجار از آشوبگران، صف خود را آنان جدا کردند.
مردم استان کردستان،غرب ایران،نیز با حضور در راهپیمایی در شهرهای مختلف این استان، نفرت و انزجار خود را از آشوبگران اعلام کردند.
راهپیمایی مردم بوشهر،جنوب ایران، هم در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران، برگزار شد و مردم این شهر با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آشوبگر"، از اغتشاش آشوبگران اعلام انزجار کردند.
مردم ارومیه در شمال غرب ایران نیز با برگزاری راهپیمایی، صف خود را اخلالگران و آشوبگران جدا و حمایت خود را بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.
مردم شهرهای مختلف ایران طی روزهای گذشته با برگزاری راهپیمایی، ضمن اعلام برائت از اغتشاشگران، از امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند.
اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت (بنزین) در ایران از 24 عقرب، اعتراض مسالمت‌آمیز مردم را در تهران و برخی شهرهای دیگر ایران به همراه داشت؛ اما عده‌ای آشوبگر آموزش‌دیده با حضور در بین مردم معترض در ایران به اموال عمومی و شخصی حتی بانک‌ها، اورژانس، آمبولانس‌ها و حمل و نقل عمومی آسیب وارد کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی 26 عقرب در درس خارج فقه درباره مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت گفتند: یقیناً برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند؛ اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست، کار اشرار است.

 

کلیدواژه