قوس 03, 1398 10:19 Asia/Kabul
  •  دستگیری عناصر گروه های تروریستی داعش و پژاک در غرب ایران

استاندار کرمانشاه در غرب ایران از دستگیری عناصر گروه های تروریستی داعش و پژاک خبر داد.

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه ایران شنبه شب گفت: در ناآرامی‌های هفته گذشته در کرمانشاه برخی اعضای گروه‌های تروریستی داعش، پژاک و دیگر گروه‌های معاند که به جان و اموال مردم و همچنین مراکز اقتصادی حمله کردند، دستگیر شدند.

بازوند با بیان اینکه بیگانگان در آشوب های اخیر از اغتشاشگران حمایت می کردند افزود: مردم ایران با هوشیاری و بصیرت، بیزاری خود را از آشوبگران اعلام کردند.

روز گذشته(شنبه) نیز، سردار سرتیپ «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت، نیروهای این نهاد انقلابی توانستند لیدرها و سرشاخه‌های اصلی ‌اغتشاشات ایران را در شهرهای البرز، شیراز، تهران و خوزستان دستگیر کنند.

اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت (بنزین) در ایران از 24 عقرب، اعتراض مسالمت‌آمیز مردم را در تهران و برخی شهرهای دیگر ایران به همراه داشت؛ اما عده‌ای آشوبگر آموزش‌دیده با حضور در بین مردم معترض در ایران به اموال عمومی و شخصی حتی بانک‌ها، اورژانس، آمبولانس‌ها و حمل و نقل عمومی آسیب وارد کردند.

مردم شهرهای مختلف ایران طی روزهای گذشته با برگزاری راهپیمایی، ضمن اعلام برائت از اغتشاشگران، از امنیت و اقتدار کشور حمایت کردند.

 

کلیدواژه