قوس 04, 1398 18:37 Asia/Kabul
  • شکست توطئه جهانی و فتنه استکباری با دشمن‌شناسی ملت ایران

شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ مردم تهران تاکید کردند: دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری ملت انقلابی ایران اسلامی، توطئه جهانی و فتنه استکباری دیگری را با شکست مواجه کرده است.

در قطعنامه پایانی تجمع روز دوشنبه مردم تهران در حمایت از اقتدار و امنیت ایران آمده است: بیانات هوشمندانه، شجاعانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، عامل شکست توطئه جهانی و جدایی صف ملّت ایران از اغتشاشگران و اشرار بوده است.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی خاطرنشان کردند: جدایی آگاهانه مردم از صف اغتشاشگران، توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را در هم پیچید.

مردم تهران در این راهپیمایی، نفرت و انزجار قلبی خود را از جنایات نابخشودنی دشمنان کینه‌توز اسلام، به سرکردگی آمریکا و ایادی زبون داخلی استکبار اعم از اشرار، منافقین و سلطنت‌طلبان اعلام کردند.

در قطعنامه پایانی این تجمع بزرگ مردمی، همچنین بر محاکمه فوری و اشد مجازات عاملان اغتشاشات اخیر تاکید شده است.

مردم تهران در این راهپیمایی، با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آشوبگر"، حمایت خود را از اقتدار و امنیت ایران اسلامی اعلام کردند.

با اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین در ایران از 15 نوامبر/24عقرب، اعتراضات مسالمت آمیز مردم تهران و برخی دیگر از شهرهای ایران با سوء‌استفاده عده‌ای آشوبگرِ آموزش‌ دیده به بیراهه رفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، 17 نوامبر/26عقرب در درس خارج فقه درباره مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت گفتند: یقیناً برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند؛ اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست، کار اشرار است.

کلیدواژه