سرلشکر سلامی: دشمن از خط قرمزهای ایران عبور کند، نابود می‌شود
(last modified 1398-09-04T14:31:37+00:00 )
قوس 04, 1398 19:01 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: دشمن از خط قرمزهای ایران عبور کند، نابود می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از خط قرمزهای ایران عبور کند، نابود می‌شود، تاکید کرد: هرکسی بخواهد به مال و جان و ناموس ملت ایران تعرض کند، سخت مجازات می‌شود.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ مردم تهران افزود: فتنه‌ای که در روزهای اخیر در ایران اتفاق افتاد، حاصل همه شکست‌های بزرگی بود که دشمن در صحنه های مختلف طی40 سال گذشته از امت اسلام و ملت بزرگ ایران دریافت کرده بود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان قادر به انجام هیچ اقدامی در برابر ایران نیستند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ حرکت دشمنان را بی پاسخ و بدون انتقام نمی‌گذارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران با برگزاری راهپیمایی در شهرهای مختلف، تیر خلاصی به سیاست های تجاوزکارانه آمریکا زدند.

سرلشکر سلامی همچنین با تمجید از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمنان در ایران، سوریه، عراق و لبنان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با آموختن درس آزادگی، ایستادگی و مقاومت، سرزمین‌های اسلامی را به میدان جهاد آزادی خواهانه و عزتمندانه علیه مستکبران تبدیل کرده اند.

مردم تهران روز دوشنبه با حضور در خیابان های پایتخت ایران، اغتشاش آشوبگران را محکوم کردند.

اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت (بنزین) در ایران از 15 نوامبر/24عقرب، اعتراض مسالمت‌آمیز مردم را در تهران و برخی شهرهای دیگر ایران به همراه داشت؛ اما عده‌ای آشوبگر آموزش‌ دیده با حضور در بین مردم معترض در ایران به اموال عمومی و شخصی حتی بانک‌ها، اورژانس، آمبولانس‌ها و حمل و نقل عمومی آسیب وارد کردند.

کلیدواژه