سردار سلامی: ایران امروز در جهان می درخشد
(last modified Thu, 28 Nov 2019 09:12:09 GMT )
قوس 07, 1398 13:42 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: ایران امروز در جهان می درخشد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در گردهمایی 10 هزار نفری بسیجیان استان همدان، غرب ایران تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران امروز قلب و مغز تحولات سیاسی و مسلط به میدان عملیاتی است و در جهان می درخشد.

 سردار سرلشکر پاسدار "حسین سلامی" با بیان اینکه ملت ایران آگاه است و به جز استقلال نسخه ای نمی پذیرد، گفت: در عرصه جنگ اقتصادی دشمن در رویایش شکستن روح اقتصادی ملت ایران و ترویج تمایل به تسلیم را در دستور کار قرار داده و فکر می کرد تحریم ها این ملت را از پا در می آورد اما مغلوب مردم ایران شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران ملت هنرمند در شکست دادن دشمنان است و دشمنان را در هر مقیاسی می شکند. 

سردار سلامی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا یک نظام فرسوده و دارای آلزایمر سیاسی است، اظهار داشت؛ نظام سیاسی آمریکا درصدد تحقیر و عقب نگه داشتن ملت هاست و با تعامل با آن دولت خبیث نمی‌توان به پیشرفت و افتخار آفرینی رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه بسیجیان پیش مرگان ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد، بسیج اعجاز الهی، محصول الهام الهی بر قلب امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شجره طیبه ای است که توسط رهبر معظم انقلاب در اعماق قلب و جان ملت ایران جای گرفته است.

کلیدواژه