سردار حاجی زاده: سامانه‌ها و تجهیزات بومی، ایران را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده است
(last modified 1398-09-21T14:13:14+00:00 )
قوس 21, 1398 18:43 Asia/Kabul
  • سردار حاجی زاده: سامانه‌ها و تجهیزات بومی، ایران را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تکنولوژی‌ روز دنیا در بسیاری از عرصه‌ها به دست فرزندان ملت ایران بومی‌سازی شده‌ است، گفت: این سامانه‌ها و تجهیزات بومی، ایران را در زمره کشورهای برتر دنیا قرار داده است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار«امیرعلی حاجی‌زاده» امروز پنجشنبه در همایش فرماندهان و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در تهران با بیان اینکه اگر اقدامات 30 ساله قرارگاه نبود امروز شاهد تحریم‌های گسترده‌تری در حوزه‌های گوناگون صنعت، معدن، انرژی و اقتصاد بودیم، افزود: با تلاش های صورت گرفته اکنون بسیاری از تحریم های ظالمانه نه تنها بی اثر بلکه به فرصتی برای رشد و شکوفایی ظرفیت داخلی مبدل شده است.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: با  تکیه بر ظرفیت های بی بدیل دانش و انگیزه جوانان انقلابی ایران اسلامی، مشکلات برطرف و مسیر هموار شد و این الگویی است که می‌تواند به عنوان یک روش موفق در دیگر عرصه‌ها نیز استفاده شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی و الگوی الهام بخش دوران دفاع مقدس می توان در حوزه اقتصاد و دیگر عرصه‌ها نیز موفق بود و بر مشکلات غلبه کرد.

کلیدواژه