جدی 05, 1398 15:41 Asia/Kabul
  • سرلشکر صفوی: جبهه مقاومت شکست‌ناپذیر است

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوای ایران گفت: جبهه مقاومت در منطقه فراگیر شده است و دشمنان هرگز نخواهند توانست این مکتب را شکست دهند.

سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوای ایران روز پنجشنبه در اختتامیه کنگره 1500 شهید استان هرمزگان،جنوب ایران، با تاکید بر آمادگی ملت ایران برای مقابله با توطئه های دشمنان افزود: شکست‌های بزرگ‌تری در انتظار همه کسانی است که با دست‌های پنهان و آشکار بر ضد ملت ایران توطئه، ناامنی، جنگ اقتصادی و تحریم  به راه انداخته‌اند.
سرلشکر صفوی تصریح کرد: با رهبری شجاع و خردمند و روحیه جهادی و انسجام ملی و جوانانی شجاع و شهادت طلب، مکتب مقاومت، مستکبران را شکست خواهد داد.
فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا فراگیر شده است، به مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر متجاوزان ائتلاف سعودی اشاره کرد و گفت: مردم یمن بعد از 5 سال مقاومت، درس تلخی به ائتلاف متجاوزان دادند که با صرف هزینه های میلیون دلاری نمی توان بر ملت های آزاده غلبه کرد.
کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان روز پنجشنبه با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در بندرعباس،مرکز استان هرمزگان ایران،  برگزار شد.

کلیدواژه