انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: رهبران ادیان مانع سوءاستفاده تروریست‌ها از دین شوند
(last modified 1398-10-09T05:59:54+00:00 )
جدی 09, 1398 10:29 Asia/Kabul
  • انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: رهبران ادیان مانع سوءاستفاده تروریست‌ها از دین شوند

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر در جهان، از نخبگان کشورها و رهبران ادیان خواست، مانع سوءاستفاده تروریست‌ها از دین برای رسیدن به اهدافشان شوند.

به گزارش ایرنا، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم شامگاه یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: کشته و مجروح شدن صدها انسان بی‌گناه در افغانستان، یمن، بورکینافاسو، نیجریه و سومالی، مقارن با سالروز تولد حضرت عیسی علیه السلام، پیامبر مهربانی، بار دیگر ثابت می ‌کند، تروریسم با هر عنوانی که باشد همچون ابزاری در تامین منافع نظام سلطه بوده و از هیچ جنایتی در این مسیر با سوء‌استفاده از مقدسات، ابایی ندارد.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با تاکید بر اینکه ریشه‌های ناامنی و اقدامات جنایتکارانه در جهان امروز را باید در برنامه‌های نظم نوین جهانی جست‌وجو کرد، افزود: نظام سلطه با هدف تسلط بر منابع استراتژیک همچون نفت و رونق‌بخشی به صنعت تسلیحاتی و جلوگیری از پیشرفت و ترقی در جوامع در حال توسعه جهان، به تجدید حیات و گسترش تروریسم روی آورده است.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در این بیانیه از نخبگان جهان و رهبران ادیان خواست تا با روشنگری و توجیه افکار عمومی، مانع سوءاستفاده تروریست‌ها از ادیان شوند تا تروریسم در آسیا و آفریقا منزوی شود.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، تشکلی فرهنگی و مردمی است که در سال 2007 تاسیس شد.

اعضای این انجمن را فرزندان و خانواده‌های قربانیان ترور تشکیل می‌دهند.

کلیدواژه