روحانی: سردار سلیمانی در تاریخ ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان جاودانه خواهد ماند
(last modified Sat, 04 Jan 2020 07:12:40 GMT )
جدی 14, 1398 11:42 Asia/Kabul
  • روحانی: سردار سلیمانی در تاریخ ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان جاودانه خواهد ماند

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در تاریخ ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان سرافراز و جاودانه خواهد ماند.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح روز شنبه با حضور در منزل سردار سپهبد شیهد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیدار با اعضای خانواده این شهید والامقام، شهادت آن سردار سرافراز را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.
روحانی با اشاره به جنایت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها آثار این اقدام جنایتکارانه را نه فقط امروز بلکه در طول سال‌های آینده هم خواهند دید.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بی‌تردید آمریکا امروز به مراتب در میان مردم ایران و عراق منفورتر شده است، افزود: خدمات سپهبد سلیمانی در راستای تامین امنیت ایران و منطقه بویژه برای مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و افغانستان فراموش نشدنی است.
روحانی، حق ملت ایران در خونخواهی و انتقام خون سردار سلیمانی را حقی به جا و حتمی دانست و تصریح کرد: دشمنان ملت ایران از اقدامات و برنامه‌ریزی های سردار سلیمانی در مسیر توسعه ثبات و امنیت منطقه بسیار عصبانی بودند و به همین دلیل او را مظلومانه و با خباثت به شهادت رساندند.
رئیس جمهوری ایران با بیان اینکه سردار سلیمانی نه تنها یک فرمانده جنگی بلکه یک سیاستمدار و استراتژیست بی نظیر و با استعداد بود، تاکید کرد: جوانان ایران پیرو و عاشق راه سردار سلیمانی هستند و ده‌ها سردار سلیمانی در این کشور ساخته می‌شوند.
سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز جمعه در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

کلیدواژه