جدی 14, 1398 11:52 Asia/Kabul
  • واکنش جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان به ترور سردار سلیمانی

جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه ای ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرف آمریکا در عراق را محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری ، جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، سردارقاسم سلیمانی ، محبوب تمامی آزادی خواهان، افتخار مسلمانان، مدافع مظلومان بود .

در بیانیه جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان آمده است ، سردار قاسم سلیمانی سال ها بود که با صدام دیکتاتور معدوم عراق ، آمریکای اشغالگر، رژیم صهیونیستی ، سعودی متجاوز ، داعش تکفیری مبارزه و در دفاع از مظلومان، توانایی مقاومت را با موفقیت محقق کرد.

جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان در بیانیه خود همچنین با اشاره به اذعان نشریات منتقد غربی به شجاعت و درایت سردار سلیمانی اعلام کرد، ایشان که در ایران و عراق و افغانستان و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن و سایر کشورها و نیز در کشور  جمهوری آذربایجان به اسطوره قهرمانی ملت ها تبدیل شده بود به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده بود.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس نائب رئیس حشد الشعبی عراق بامداد جمعه در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در فرودگاه بغداد (پایتخت عراق)، به شهادت رسیدند.

کلیدواژه