سرلشکر سلامی: ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی بر پایان حضور آمریکا در منطقه است
(last modified Sat, 04 Jan 2020 19:49:55 GMT )
جدی 15, 1398 00:19 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی بر پایان حضور آمریکا در منطقه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» را معمار شکست‌های استراتژیک آمریکا توصیف و تاکید کرد: ترور سردار سلیمانی نقطه آغازی بر پایان حضور آمریکا در منطقه است.

سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در اقدام تروریستی متجاوزان آمریکایی در بغداد، روز شنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی‌تردید، انتقام دردناک و پشیمان‌کننده‌ای از آمریکا خواهد گرفت.
سرلشکر سلامی گفت: خطوطی که سردار سلیمانی در یک جغرافیای وسیع ترسیم کرد و قدرتی که تشکیل داد، جبهه تروریست تکفیری و داعش که آمریکایی‌ها مبدع و خالق آن بودند را به شکست کشاند و به این سیاست پایان داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دوام و هویت یکپارچه جبهه مقاومت را محصول مجاهدت‌های سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: طبیعی است که دشمن حضور چنین فرمانده‌ای را نتواند تحمل کند و سرانجام به شکل ناجوانمردانه این قهرمان جاودان و نامدار را به شهادت برساند.
سرلشکر سلامی با هشدار به همپیمانان آمریکا به عنوان دشمنان امت اسلامی تاکید کرد: در رفتارها و توطئه‌های مخفیانه خود تجدید نظر کنید و مراقب باشید قربانی سیاست‌های آمریکا نشوید و هزینه سیاست و راهبرد آمریکایی‌ها را پرداخت نکنید.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه مقاومت مصمم‌تر از گذشته علاوه بر آرمان‌های قبلی، انتقام‌گیری از خون‌های به ناحق ریخته فرماندهان شهید خود را دنبال می‌کند.
سرلشکر سلامی، آینده منطقه را درخشان و روشن توصیف و تصریح کرد: با پایان حضور آمریکایی‌ها، منطقه به ثبات، شکوفایی، تعادل و امنیت خواهد رسید.

 

کلیدواژه