جدی 15, 1398 16:20 Asia/Kabul
  • مشهدالرضا(ع) با ورود پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهانش معطر شد

خراسانی‌ها برای استقبال از پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به خیابان‌های مشهد آمده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش بعد از ظهر امروز یکشنبه پانزدهم دی ماه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد.

مشهد از ساعت ها قبل مشتاقانه انتظار ورود پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی را کشید و شلوغی جمعیت به قدری شد که وسایل نقلیه جوابگوی انتقال مردم به مراسم نبود و بسیاری پیاده مسیر را طی کردند.

شهر و مردم مشهد امروز سراپا عزادار سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش هستند.مردم تک تک یا به صورت خانوادگی از ساعت‌ها قبل خود را به خیابان امام رضا (ع) برای استقبال از پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت رسانده‌اند.

مشهد نیز سیاه پوش عزای سردار مقاومت است، سطح شهر مملو از عکس‌ها و بنرهای سردار دل‌هاست. بیشتر مغازه‌ها و واحدهای صنفی امروز تعطیل بوده و بازاریان، خود را برای مراسم تشییع آماده کرده‌اند.

پیکر پاک شهدای مقاومت روی دست مردم مشهد

پیکر شهدای مقاومت اینک روی دست مردم مشهد قرار گرفته و شور و حال عجیبی در میدان ۱۵ خرداد مشهدمقدس حاکم شده است. در حال حاضر پیکر مطهر این شهدا روی دست مردم به سمت بارگاه منور رضوی در حال تشییع است. مردم مشهد امروز سنگ تمام گذاشته‌اند و حضوری میلیونی را به ثبت رسانده‌اند.

Image Caption

 

حضور آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام مروی در استقبال از پیکر پاک سردار دلها

Image Caption
Image Caption
Image Caption
Image Caption
Image Caption
Image Caption

 

لحظه ورود پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد

 

هواپیمای حامل پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه مشهد به زمین نشست

 

Image Caption
Image Caption
Image Caption
Image Caption

 

مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی در مشهد با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید رسما آغاز شد.

مردم مشهد در این مراسم شعارهای «خون سلیمانی حیات بخشید ما را از فتنه‌ها نجات بخشید» و «فاتحه‌ای برای خود بخوانید منتظر پاسخ ما بمانید» سر دادند.

کلیدواژه