ظریف: پایان حضور شیطانی آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است
(last modified 1398-10-16T12:54:31+00:00 )
جدی 16, 1398 17:24 Asia/Kabul
  •  ظریف: پایان حضور شیطانی آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به حضور میلیون‌ها نفر از مردم ایران در تشییع شهدای جنایت اخیر آمریکا گفت: پایان حضور شیطانی آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است.

مراسم باشکوه تشییع پیکرهای شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان شهیدش با حضور میلیون‌ها نفر از مردم انقلابی ایران روز دوشنبه در تهران برگزار شد.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران با انتشار تصاویری از حضور پرشور مردم ایران در این مراسم در صفحه توئیتر خود نوشت: دونالد ترامپ! آیا تا به حال در زندگی‌ات چنین دریایی از انسانیت را دیده‌ای؟

ظریف خطاب به رئیس جمهوری آمریکا افزود: آیا هنوز هم می‌خواهی به دلقک هایی که به تو درباره منطقه غرب آسیا توصیه می کنند گوش بدهی؟ آیا هنوز هم تصور می‌کنی می توانی اراده این ملت بزرگ و مردمش را از بین ببری؟

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد روز جمعه (سوم ژانویه) به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

 

کلیدواژه