جدی 16, 1398 21:59 Asia/Kabul
  •  هنیه: مقاومت و فرماندهان آن در دلهای مردم جای دارند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد، حضور باشکوه مردم در شهرهای مختلف ایران و عراق در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت، نشان داد که گزینه مقاومت و فرماندهان آن در دلهای مردم جای دارند و این مردم در نبرد آگاهی پیروز شده اند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز دوشنبه  در گفتگو با شبکه العالم گفت، شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشی محوری در حمایت از محور مقاومت فلسطین داشت و روزی تمام حمایتها و پشتیبانی های او از مقاومت فلسطین در تاریخ ثبت خواهد شد.

هنیه تاکید کرد، خون شهیدان بر پافشاری و پیشرفت مقاومت می افزاید تا به اشغالگران صهیونیست و نیز آمریکایی ها ثابت کند که سیاست آنها در منطقه شکست خورده است و آنها مستاصل شده اند و نمی توانند اراده خود را بر منطقه تحمیل کند.

اسماعیل هنیه صبح امروز نیز در مراسم تشییع پیکر سردارسپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و همرزمان شهیدش در دانشگاه تهران، با محکوم کردن جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: مقاومتی که در لبنان و غزه آن پیروزی‌ها را به دست آورد، قطعاً در نبرد سرنوشت‌ساز آینده علیه صهیونیست‌ها نیز پیروز خواهد شد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد روز جمعه 13جدی به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

 

کلیدواژه