جدی 18, 1398 10:15 Asia/Kabul
  • هلاکت بیش از 80 تروریست آمریکایی در عملیات کوبنده سپاه پاسداران

مقام آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هلاکت دست‌ِکم 80 نظامی تروریست آمریکایی و زخمی شدن حدود 200 نفر از آن‌ها خبر داد.

یک مقام آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به حجم تلفات زیاد آمریکایی‌ها در عملیات موشکی ایران تصریح کرد: مطابق گزارشات دقیق منابع اطلاعاتی، بالگردهای آمریکایی بلافاصله پس از انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای زخمی‌ خود را از پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار عراق خارج کرده‌اند.

پیشتر نیز منابع مطلع اعلام کردند، نیروهای آمریکایی با انتقال فوری تلفات (مجروح و کشته) از عین‌الاسد درصدد هستند که میزان تلفات را بسیار کم جلوه دهند.

مقام آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پایگاه عین الاسد یک مجموعه راهبردی برای آمریکا بوده که هواپیماهای بدون سرنشین و بالگردهای آمریکا در آن مستقر بودند.

وی تصریح کرد: 20 نقطه حساس این پایگاه توسط موشک های سپاه پاسداران مورد اصابت قرار گرفت و تعداد قابل توجهی پهپاد و بالگرد آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد منهدم شد. 

براساس این گزارش، هیچکدام از موشک‌های سپاه پاسداران توسط سامانه پدافندی ارتش تروریسم آمریکا رهگیری نشده‌اند و تمامی موشک‌ها به هدف اصابت کرده است.

این منبع آگاه تاکید کرد: 104 نقطه حساس از مواضع آمریکا در منطقه شناسایی شده که به محض اولین خطای آمریکایی‌ها منهدم خواهند شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (چهارشنبه) با شلیک ده‌ها فروند موشک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا در استان الانبار عراق، به اقدام جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی در ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، پاسخ قاطع داد.

کلیدواژه