جدی 18, 1398 13:02 Asia/Kabul
  • هشدار مشاور فرمانده سپاه پاسداران درباره واکنش احتمالی آمریکایی ها

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتقام سخت ایران از تروریست‌های آمریکایی در پایگاه عین الاسد در عراق گفت: هرگونه واکنش آمریکایی‌ها، موجب به آتش کشیده شدن تمام منافعشان در منطقه غرب آسیا می‌شود.

«حمیدرضا مقدم‌فر» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم تصریح کرد: هرگونه واکنشی از سوی آمریکا، شدت عمل ایران و مجموعه‌ی جبهه مقاومت را بیشتر خواهد کرد زیرا پایگاه‌ها و منافع حیاتی آمریکایی‌ها در منطقه در تیررس نیروهای مقاومت قرار دارد.

مقدم‌فر افزود: انتقام سپاه پاسداران در سطح بسیار بزرگ و در مهمترین پایگاه آمریکایی‌ها در عراق که به پایتخت آمریکا در عراق مشهور است، صورت گرفت و این سرعت عمل سپاه پاسداران قابل تحسین است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها مجبورند تحقیر ناشی از این اقدام ایران را بپذیرند، خاطرنشان کرد: در برآوردهای اولیه خسارات زیادی به این پایگاه وارد شده است، هر چند که آمریکایی‌ها سعی دارند این واقعیت را کتمان کنند.

مقدم‌فر با بیان اینکه اقدام جمهوری اسلامی ایران، حیثیت آمریکا را به باد داد، افزود: آمریکایی‌ها متوجه شدند که ایران به راحتی مهمترین پایگاه‌های آنها را هدف قرار می‌دهد و از این پس نیز قادر خواهد بود هر اقدامی علیه منافع آمریکا را عملیاتی کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در عملیات امروز، ضعف سیستم دفاع موشکی آمریکا نیز نشان داده شد و تمام موشک‌های ایران به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز(چهارشنبه) با شلیک ده‌ها فروند موشک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا در استان الانبار عراق، به اقدام جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی در ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی»، پاسخ قاطع داد.

کلیدواژه