جدی 18, 1398 17:08 Asia/Kabul

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای از امت خداجو و قدر شناس ایران اسلامی خواست به پاس سیلی موشکی کوبنده و قاطع سپاه پاسداران به نظامیان جنایتکار آمریکا، ساعت 18 با فریاد‌های الله اکبر حمایت خود از نیروهای مسلح را اعلام کنند.

به گزارش رادیو دری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و نام سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، طی فراخوانی از امت خداجو و قدرشناس ایران اسلامی در خواست کرد که به پاس سیلی موشکی کوبنده و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نظامیان جنایتکار آمریکا، امشب چهارشنبه 18 جدی ماه 98 پس از فرضیه نماز عشاء، ساعت 18 با فریادهای الله اکبر، حمایت و پشتیبانی قاطع خود را از عملیات انتقامی فرزندانشان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام نمایند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز (چهارشنبه) با شلیک ده‌ها فروند موشک به سمت به پایگاه‌های نظامی آمریکا در استان های الانبار و اربیل  عراق، به اقدام جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی در ترور سردار سپهبد "قاسم سلیمانی"، پاسخ داد.

یک مقام آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هلاکت دست‌ِکم 80 نظامی تروریست آمریکایی و زخمی شدن حدود 200 نفر دیگر از آن ها  در این حملات خبر داد.

کلیدواژه