روحانی: رستاخیز امت اسلامی، سرآغازی برای تقویت محور مقاومت خواهد بود
(last modified 1398-10-18T15:01:13+00:00 )
جدی 18, 1398 19:31 Asia/Kabul
  •  روحانی: رستاخیز امت اسلامی، سرآغازی برای تقویت محور مقاومت خواهد بود

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از اقدام مردم منطقه در گرامیداشت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و همرزمان شهیدش تاکید کرد: رستاخیر بزرگ و حرکت خروشان امت اسلامی در سراسر ایران، کشورهای منطقه و جهان، سرآغازی برای رویش هزاران سلیمانی مجاهد و گسترش و تقویت محور مقاومت خواهد بود.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در پیامی افزود: این رستاخیر بزرگ امت اسلامی، افق‌های روشنی در مبارزه‌ای بی‌امان علیه سلطه‌گران و مروجان خشونت و ترور در منطقه و جهان گشود و این درسی است که زندگی و شهادت سردار سلیمانی، به آزادیخواهان آموخت.

روحانی تصریح کرد: امواج خروشان امت اسلامی که روز به روز ابعاد تازه‌ای خواهد یافت، برای انتقام و خونخواهی از بزرگ مردی است که سالیان متمادی با مجاهدت و رشادت‌های بی‌بدیل، پرچم‌داری جهاد و مبارزه با جبهه استکبار را سرلوحه زندگی خود قرار داد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد روز جمعه 13 جدی به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

کلیدواژه