جدی 20, 1398 13:49 Asia/Kabul
  • قدردانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ملت‌های ایران و عراق
    قدردانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ملت‌های ایران و عراق

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازحضور حماسی و تاریخی ملت های بزرگ ایران و عراق در آیین های بزرگداشت شهدای مقاومت قدردانی کرد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد روز جمعه 13 جدی به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه با صدور بیانیه ای ضمن از قدرشناسی از  حضور حماسی و تاریخی ملت های بزرگ ایران و عراق در آیین های بزرگداشت شهدای مقاومت، اعلام کرد: مشتهای گره کرده تان در این رستاخیز عظیم ، تجلی بخش باور، اعتقاد، اراده و آمادگی برای استمرار توفنده تر و مقتدرتر مقاومت بود و تداوم انقلاب و مبارزه با سلطه و استکبار تا پیروزی نهایی را تضمین کرد.
در این بیانیه آمده است: حضور بی نظیر، تاریخی و اقیانوس گونه ایرانی و عراقی، عزم همگانی امت اسلام بر ادامه راه شهیدان قدس تا آزادی کامل فلسطین را برای جهانیان آشکار ساخت.
سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تاکید کرد: حضور حماسی مردم ایران و عراق در آیین‌های استقبال، تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت شهدای مقاومت بدون شک در عقب نشینی دشمن با صدای لرزان و چهره وحشت زده از آتش سلاح مقاومت موثرتر بود.

کلیدواژه