روحانی: ایستادگی مردم منطقه، عامل شکست توطئه‌های آمریکا است
(last modified 1398-11-08T08:48:56+00:00 )
دلو 08, 1398 13:18 Asia/Kabul
  • روحانی: ایستادگی مردم منطقه، عامل شکست توطئه‌های آمریکا است
    روحانی: ایستادگی مردم منطقه، عامل شکست توطئه‌های آمریکا است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ایستادگی و مقاومت مردم ایران و سایر کشورهای منطقه، عامل شکست توطئه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا بوده است.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در مراسمی در تهران با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف با وجود شرایط تحریم و اقدامات مخرب رژیم کنونی آمریکا در منطقه غرب آسیا افزود: دولت دغلکار و تروریست کنونی آمریکا که بدتر از تمام دولت‌های تاریخ این کشور است، با اقدامات خود برای مردم جهان، متحدان و دوستان و حتی مردم خودش نیز مشکلاتی ایجاد کرده است.
روحانی با بیان اینکه آمریکا با ادعای تمدن، دموکراسی و حقوق بشر به مردم منطقه ظلم می‌کند، تصریح کرد: حکومتی که هم‌اکنون در آمریکا به قدرت رسیده است، نه تنها به ملت ایران، بلکه به سایر ملت‌های منطقه از جمله عراق، افغانستان، یمن، سوریه و لبنان نیز ظلم می‌کند و کمتر کشوری در منطقه وجود دارد که سایه ظلم و ستم آن‌ها را ندیده باشد.
رئیس جمهوری ایران تاکید کرد: در روزهایی که دشمنان چشم طمع به ایران داشتند، مردم این کشور یکپارچه به صحنه آمده و ایستادگی و مقاومت کردند و امروز نیز پس از شدیدترین تحریم‌ها و فشار اقتصادی، مردم ایران دلاورانه ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

 

کلیدواژه