دلو 16, 1398 10:27 Asia/Kabul

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه طرح آمریکا موسوم به معامله قرن قبل از مُردن ترامپ می‌میرد، افزودند: راه مقابله با این طرح، ایستادگی و جهاد شجاعانه ملت و گروه‌های فلسطینی و حمایت جهان اسلام است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم ایران با اشاره به رونمایی زورگویان و سرگردنه‌بگیران آمریکایی از طرح موسوم به معامله قرن گفتند: آمریکایی‌ها دلشان را خوش کرده‌اند که با گذاشتن اسم بزرگ، طرح‌شان علیه ملت فلسطین موفق شود در حالی که این کار آنها احمقانه و خبیثانه است و از همین شروع قضیه به ضررشان تمام شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، طرح موسوم به معامله قرن را نشانه آشکاری از دغلکاری آمریکایی‌ها خواندند و تصریح کردند: آمریکایی‌ها با صهیونیست‌ها درباره چیزی معامله کرده‌اند که متعلق به آنها نیست. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: استقبال و کف زدن چند تَن از سران خائن عرب که در میان ملت‌های خود نیز بی‌ارزش و بی‌آبرو هستند اهمیتی ندارد و برخلاف سیاست ثابت دستگاه استکبار یعنی به‌فراموشی سپردن مسئله فلسطین، این کار آنها موجب زنده شدن مسئله فلسطین شد و در همه دنیا نام و مظلومیت فلسطین و مجموعه‌های فلسطینی بر سر زبان‌ها افتاد.

ایشان با اشاره به تلاش مستکبران برای پیش‌بُرد این طرح با تکیه بر سلاح و پول تأکید کردند: معتقدیم سازمان‌های مسلح فلسطینی خواهند ایستاد و مقاومت را ادامه خواهند داد و نظام جمهوری اسلامی نیز وظیفه خود را پشتیبانی از گروه‌های فلسطینی می‌داند، بنابراین هرگونه و هرقدر که بتواند از آنها حمایت می کند و این پشتیبانی، خواست نظام اسلامی و ملت ایران است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، علاج اصلی مسئله فلسطین را راه‌حل «اصولی، اعلام‌شده و ثبت‌شده» جمهوری اسلامی ایران در مراکز جهانی یعنی «نظرخواهی از مردم فلسطینی‌الاصل» خواندند و گفتند: تنها راه برای صلح و حل مسئله فلسطین، نظرخواهی از مردم فلسطینی‌الاصل با هر مذهبی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی است تا با رأی عمومی آنها نظام مورد نظرشان بر سراسر سرزمین فلسطین حاکم شود و درباره فلسطین و امثال نتانیاهو و دیگران نیز خودشان تصمیم‌گیری کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان تأکید کردند: ان‌شاءالله این هدف محقق خواهد شد و شما جوانان آن روز را خواهید دید و به توفیق الهی در بیت‌المقدس نماز خواهید خواند.

کلیدواژه