دلو 21, 1398 21:53 Asia/Kabul
  • نمایش نفرت مردم ایران از آمریکا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن
    نمایش نفرت مردم ایران از آمریکا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن

مردم سراسر ایران اسلامی فردا(سه شنبه) با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر نفرت خود را از آمریکای جنایتکار به جهانیان نشان خواهند داد.

فردا 22 بهمن 1398 مصادف با 11 فوریه 2020، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

ملت ایران فردا در حالی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که بیش از 40 سال در محاصره اقتصادی شدید و ظالمانه آمریکا قرار دارند اما در همه این سال‌ها هیچ عاملی نتوانست عزم و اراده ملت ایران را برای ادامه راه انقلاب، دچار سستی و تردید کند.

سید«ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه ایران با تاکید بر اینکه اراده ملت ایران و ملتهای منطقه و دولتهای مستقل خروج آمریکا از منطقه است گفت: فردا روز نمایش اراده ملت ایران و همه ملت هایی است که نسبت به حرکت عظیم 22 بهمن احساس مسئولیت، وفاداری و پیوستگی و دلدادگی میکنند.

«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران نیز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی به سخنان بیهوده و بی ادبانه اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا دانست و اظهار کرد: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، تامین کننده استقلال و عزت و امنیت ملی کشور است.

امیر سرتیپ «شاهین تقی خانی» سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه راهپیمایی 22  بهمن تصریح کرد: حضور با شکوه مردم، تاثیرمستقیم در معادلات و شکست نقشه‌های دشمنان دارد.

سردار سرتیپ «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: پس از سیلی موشکی ایران به دشمن، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن هم سیلی دیگری بر دشمن می زند.

آیت الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران هم با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایران بار دیگر نشان خواهند داد که هیچگاه تسلیم دشمنان نخواهند شد.

«علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل نیز با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: پس از چهار دهه از عمر انقلاب، امروز به روشنی می‌توان کمیت و کیفیت نتایج ارزشمند و دستاورد‌های شگرف آن را در سطح داخلی، منطقه‌ای و جهانی نظاره کرد.

ولایتی افزود: مردم ایران بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، توطئه های دشمنان را در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خنثی خواهند کرد.

شورای نگهبان قانون اساسی ایران هم در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت ایران را به حضور پر شکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.

 

کلیدواژه