دلو 22, 1398 13:58 Asia/Kabul
  • برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی
    برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سراسر ایران اسلامی

مردم ایران در شهرهای مختلف، با حضور میلیونی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، با آرمان‎های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان انقلاب بویژه سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

امروز(سه شنبه)، 22 بهمن،11 فوریه 2020 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

راهپیمایی 22 بهمن در تهران همزمان با سراسر ایران اسلامی درحالی برگزار شد که خیابان‌های منتهی به میدان آزادی، پیش از آغاز رسمی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مملو از جمعیت شده بود.

مردم تهران با در دست داشتن پرچم ایران و تصاویر سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» به خیابان‌ها آمدند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم مشهد نیز همچون سالهای گذشته قبل از موعد شروع مراسم راهپیمایی 22 بهمن، خود را به میدان 15 خرداد رساندند تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

مردم تبریز هم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی زیر بارش شدید برف، با حضور در خیابان های این شهر، تداوم استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

مردم شهرهای مختلف استان کردستان نیز با مشت هایی گره کرده و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان نیز در شهرهای مختلف این استان، همزمان با سراسر کشور، فریاد استکبار ستیزی سردادند و پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

مردم بندرعباس هم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ایستادگی و پایمردی خود در مسیر آرمان‌های اسلام و ادامه مسیر شهدا را به رخ بیگانگان، به خصوص ناوهای بیگانه حاضر در خلیج فارس کشیدند.

مردم استان اصفهان نیز در 105 شهر این استان، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

مردم سایر شهرهای ایران هم با وجود برودت هوا و بارش باران و برف شدید، امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

کلیدواژه