سخنگوی وزارت خارجه: پاسخ ایران به هرگونه اقدام احمقانه صهیونیست‌ها کوبنده خواهد بود
(last modified 1398-11-24T05:13:13+00:00 )
دلو 24, 1398 09:43 Asia/Kabul
  • سخنگوی وزارت خارجه: پاسخ ایران به هرگونه اقدام احمقانه صهیونیست‌ها کوبنده خواهد بود

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه رژیم صهیونیستی ضدمنافع ایران در سوریه و منطقه پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد داد.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امورخارجه، «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در واکنش به ادعاها و تهدیدات یک مقام‌  رژیم صهیونیستی تاکید کرد: شالوده و ماهیت این رژیم در ۷۰ سال گذشته بر اشغال سرزمین فلسطین و کشورهای همسایه، کشتار، غارت اموال، ترور و  تجاوز بنا شده است.
موسوی افزود: حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دعوت و توافق با دولت این کشور و با هدف مبارزه با تروریسم مورد حمایت آمریکا و اسرائیل انجام گرفته و ایران در حراست از حضور در سوریه و دفاع از امنیت ملی و منافع  منطقه‌ای خود لحظه‌ای درنگ و مماشات نخواهد کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدات و اظهارات جنگ طلبانه رژیم اشغالگر قدس را در مجامع بین المللی پیگیری خواهد کرد.
«نفتالی بنت»‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌سند ضد جمهوری اسلامی ایران گفت: تل‌آویو پیوسته در تلاش است تا با تضعیف ایران، این کشور را مجبور به خروج از سوریه کند.

کلیدواژه