دلو 28, 1398 17:10 Asia/Kabul
  • جایزه زن برتر جهان اسلام به کارگردان ایرانی رسید
    جایزه زن برتر جهان اسلام به کارگردان ایرانی رسید

شرکت رسانه‌ای «hum network limited»، جایزه زنان برتر و موفق جهان اسلام را به «نرگس آبیار» کارگردان و نویسنده ایرانی اهدا می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «نرگس آبیار» از زنان رمان‌نویس موفق دو دهه اخیر ایران است که از یک دهه قبل با ساخت فیلم‌هایی براساس زنانِ قهرمانِ داستان‌هایش توانست به کارگردانی سرشناس در سینمای ایران بدل شود. 

آبیار با فیلم‌های «شیار 143»، «نفس» و «شبی که ماه کامل شد» از مرزهای سینمای ایران فراتر رفت و به جوایز معتبر بین‌المللی بسیاری دست یافت.

جایزه زنان راهبر توسط شرکت hum network limited طراحی و ابداع شده و اولین دوره آن فردا (سه شنبه) با حضور مقامات کشوری پاکستان برگزار خواهد شد.

در این مراسم از «نرگس آبیار» کارگردان سرشناس ایرانی در بخش بین‌الملل و از «فوزیا سعید» نویسنده و فعال اجتماعی زنان، «سیمین جمالی» رئیس اورژانسjPMC  (Jinnah Post Graduate Medical Centre) و «جلیلا هایدر» وکیل و فعال حقوق بشر در بخش ملی پاکستان قدردانی خواهد شد.

شرکت رسانه‌ای hum network limited که از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از بزرگترین مجموعه شبکه‌های تلویزیونی در جنوب آسیا است که بیش از 10 شبکه‌ تلویزیونی اروپایی و آمریکایی را در اختیار دارد.

 

کلیدواژه