حضور رئیسان قوای سه گانه ایران پای صندوق های رای
(last modified 1398-12-02T07:22:33+00:00 )
حوت 02, 1398 11:52 Asia/Kabul
  • حضور رئیسان قوای سه گانه ایران پای صندوق های رای
    حضور رئیسان قوای سه گانه ایران پای صندوق های رای

رئیسان قوه مجریه، قضائیه و مققنه ایران در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیریِ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران و اولین میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق انداختند.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز(جمعه) با حضور در پای صندوق سیار وزارت کشور در تهران پس از انداختن رای خود در صندوق گفت: ملت ایران امروز با آفریدن افتخاری جدید، دشمنان را بیش از گذشته مایوس می کند.
روحانی افزود: 40 سال از نخستین انتخابات مجلس می‌گذرد و با وجود شرایط جنگ و سختی‌ها، انتخابات‌ها در زمان خود به موقع برگزار شده‌اند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با ابراز خرسندی از اینکه یازدهمین مجلس شورای اسلامی ایران، با آرای مردم تشکیل می‌شود، ابراز امیدواری کرد: بهترین‌ها به مجلس یازدهم راه یابند.
«سیدابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه ایران نیز پس از آنکه آرای خود را در دو صندوق انتخابات مجلس و انتخابات میان دوره‌ای خبرگان در شهر تهران انداخت،گفت: انتخابات خنثی کننده توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان است.
رئیسی تصریح کرد: حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف، دشمنان را ناامید کرده و حضور آنان در انتخابات امروز هم باعث ناامیدی دشمن خواهد شد.
«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران هم روز جمعه با شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قم،جنوب تهران، گفت: مسئولان آمریکایی و رسانه‌های وابسته به آنان، تلاش زیادی برای ضربه زدن به ایران انجام داده اند، اما حضور گسترده مردم در نخستین ساعات رای گیری، پاسخ محکمی به دشمنان داد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران و نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز (جمعه) در 208 حوزه انتخابیه آغاز شد.
رای گیری به مدت 10 ساعت انجام خواهد شد و در صورت لزوم و اعلان استانداران و فرمانداران، قابلیت تمدید دارد.

 

کلیدواژه