حوت 14, 1398 19:34 Asia/Kabul

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت WHO به همراه تیمی از کارشناسان کشور چین از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران بازدید و در جریان نحوه درمان بیماران، خدمت رسانی و کنترل ویروس کرونا قرار گرفتند.

نمایندگانسازمان جهانی بهداشت به همراه تیمی از کارشناسان کشور چین روز چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تهران از روند ارائه خدمات و کنترل ویروس کرونا در بالاترین سطح اطمینان حاصل کردند.
به گفته نماینده سازمان جهانی بهداشت، ایران برای پیشگیری از ویروس کرونا جدید در آمادگی کامل قرار دارد و در آینده ای نه چندان دور این ویروس کنترل خواهد شد.
نمایندگان سازمان جهانی بهداشت با قدردانی از تلاشهای وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ایران برای کنترل و مهار ویروس کرونا تصریح کردند: ایران در زمینه مهار بیماری ها به ویژه بیماری‌های واگیردار از قدرت و توانمندی قابل ملاحظه ای برخوردار است و این توانایی را در بحران‌ها و بلایا از جمله سیلاب های گسترده نشان داده است.
نمایندگان سازمان جهانی بهداشت مهمترین اصل مهار و کنترل بیماریهای واگیردار  را همکاریهای دو جانبه و قوی بین سازمانهای متولی و مردم دانستند.

 

کلیدواژه