حوت 18, 1398 16:06 Asia/Kabul
  • ضربه سنگین نیروهای امنیتی ایران به گروه تروریستی جیش الظلم

اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران از شناسایی و انهدام تیم تروریستی وابسته به گروهک جیش الظلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان ایران روز یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: گروه تروریستی وابسته به جیش الظلم به محض ورود به ایران، شناسایی و در دام نیروهای امنیتی ایران افتاد.

این اطلاعیه می افزاید: نیروهای امنیتی ایران علاوه بر کشف سلاح و مقادیری مهمات و لوازم ساخت بمب، سرگروه عملیاتی این گروه تروریستی بنام «الیاس نارویی» با نام مستعار "زبیر" را نیز به هلاکت رساندند.

«الیاس نارویی» درعملیات های تروریستی متعددی از جمله حمله به نیکشهر و شهادت 2 تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مشارکت در انفجار یک اتوبوس در زاهدان و شهادت 27 نفر از نیروهای سپاه و کاشت بمب صوتی مقابل کلانتری زاهدان نقش کلیدی ایفا کرده بود.

«الیاس نارویی» قصد داشت با شناسایی اهداف نظامی و امنیتی در شهر زاهدان از جمله سپاه پاسداران، عملیات تروریستی طراحی و اجرا کند.

ماه گذشته نیز یک تیم تروریستی که قصد انفجار بمب مقابل کلانتری زاهدان را داشت، توسط نیروهای امنیتی ایران شناسایی شد و 2 نفر از عوامل آن پس از زخمی شدن نیز دستگیر شدند.

کلیدواژه