اسد 01, 1395 10:08 Asia/Kabul
  • حسین دهقان وزیر دفاع ایران
    حسین دهقان وزیر دفاع ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام اسلامی و ملت ایران، همواره در کنار ملت‌های مظلوم حضور دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام اسلامی و ملت ایران، همواره در کنار ملت‌های مظلوم حضور دارند.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ «حسین دهقان»، وزیر دفاع ایران روز پنجشنبه در آیین یادواره 148 شهید بخش دودانگه ولسوالی ساری (شمال ایران)، افزود: دفاع از مظلومان، بالاترین ارزش است و شهدا نیز همواره در زندگی خود به فکر مظلومان و محرومان بودند.

سردار سرتیپ دهقان با تاکید بر تداوم حمایت از مظلومان جهان، دفاع از ملت‌های تحت ظلم و ستم را از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: انقلاب اسلامی، نماد حقانیت و کرامت انسانی است و بر همین اساس هم مقابل نظام سلطه قرار دارد.

وزیر دفاع ایران همچنین رمز موفقیت ملت ایران در برابر توطئه دشمنان را روحیه جهادی حاکم بر جامعه دانست و بر ضرورت احیای این روحیه و تبدیل آن به فرهنگ ماندگار تأکید کرد.

سردار سرتیپ دهقان از رهبری و وحدت به عنوان دیگر عوامل ثبات بخش نظام اسلامی مقابل توطئه‌های دشمنان یاد کرد و گفت: نباید اجازه داد در جامعه، مطامع مادی و منافع شخصی به چندگانگی و نفاق منجر شود.