حمل 08, 1399 14:05 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: اقتدار و تاثیرگذاری راهبردی سپاه پاسداران عامل عصبانیت آمریکا است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در پیامی با گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار ؛ اقتدار و تاثیرگذاری راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامل عصبانیت، تحقیر و انزوای آمریکا و دشمنان دانست.

در متن پیام سردار سرلشکر "محمد باقری" رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران که خطاب به سردار سرلشکر  "حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران نوشته شده ، آمده است: نسل امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وارث تجربه چهل سال سلحشوری و از خودگذشتگی بنیانگذاران، پیشکسوتان و نسل های اولیه این نهاد مقدس است . 

در این پیام تاکید شده است ، پاسداران انقلاب اسلامی در دوران بحران های سخت، تاریک، نامشخص و نامعلوم، پیشرفت و پیشبرد آمال و آرزوهای ملت ایران را خلق کرده‌اند به گونه‌ای که جلوه های آن هم اینک در پیام حق طلبی، مقاومت و استکبارستیزی ایرانیان در فضای بین‌المللی آشکار است .

سردار سرلشکر باقری همچنین تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی هر روز شاهد روییدن شکوفه های مقاومت و شعله ور شدن آتش خشم علیه نظام سلطه و صهیونیسم و به ویژه برافراشته شدن پرچم مبارزه با آمریکا در هر نقطه از جغرافیای بشریت است.

در جمهوری اسلامی ایران، سوّم شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) امام سوم شیعیان، به عنوان روز پاسدار، نام‏گذاری شده است.

کلیدواژه