ساخت شش بیمارستان صحرایی توسط سپاه در نقاط مختلف ایران
(last modified 1399-01-17T08:08:19+00:00 )
حمل 17, 1399 12:38 Asia/Kabul
  • ساخت شش بیمارستان صحرایی توسط سپاه در نقاط مختلف ایران
    ساخت شش بیمارستان صحرایی توسط سپاه در نقاط مختلف ایران

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شش بیمارستان صحرایی به منظور مقابله با ویروس کرونا با تلاش سپاه پاسداران درنقاط مختلف ایران برپا شده است.

سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، در حاشیه آیین آغاز عملیات دفاع بیولوژیکی نیروی زمینی سپاه در استان همدان افزود: سپاه پاسداران از آغاز شیوع ویروس کرونا ، تمام امکانات و توان خود را برای کمک به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران به کار گرفته است.

سردار عظیمی تصریح کرد: علاوه بر کادر درمانی سپاه، نیروهای بازنشسته دارای تخصص در حوزه بهداشت نیز در استان های مختلف ایران ، در حال خدمت رسانی به بیماران هستند

عملیات دفاع بیولوژیکی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در غرب ایران با محوریت سه استان همدان، ایلام و کرمانشاه امروز یکشنبه با حضور یگان‌های مختلف نیروی زمینی برای مبارزه بیولوژیکی با ویروس کرونا آغاز شد.

همزمان با اقدامات پیشگیرانه و درمانی دولت ایران با کمک نیروهای مسلح، فرایند تشخیص زود هنگام، ردیابی افراد در تماس با مبتلایان، جدا سازی بیماران (قرنطینه) و درمان افراد مبتلا به ویروس کرونا با همراهی همه اقشار مردم ایران، به سرعت در حال انجام است.

هم‌ اکنون تقریبا تمام کشورهای جهان درگیر مقابله با ویروس کرونا هستند و آمار مبتلایان به این ویروس به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در سراسر دنیا افزایش یافته است . در ایران بیش از 55 هزار نفر به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند .

کلیدواژه