ابتلای 200 هزار نفری صهیونیست ها به کرونا
(last modified Mon, 06 Apr 2020 12:15:04 GMT )
حمل 18, 1399 16:45 Asia/Kabul
  • ابتلای 200 هزار نفری صهیونیست ها به کرونا
    ابتلای 200 هزار نفری صهیونیست ها به کرونا

وزیرجنگ سابق رژیم صهیونیستی از ابتلای 200 هزار نفری ساکنان فلسطین اشغالی به کرونا خبر داد.

به گزارش الوقت به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب صهیونیستی «اسرائیل خانه ما»، وزارت بهداشت این رژیم را به ارائه آمار غلط در مورد شمار مبتلایان به کرونا متهم کرد.

بر اساس این گزارش، لیبرمن گفت که کابینه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تعاملی کاملاً سیاسی با مساله شیوع ویروس کرونا دارند و آمار واقعی مبتلایان به کرونا بسیار بیشتر از آن چیزی است که تاکنون اعلام شده است.

لیبرمن افزود: طبق آمارهای رسمی اعلام شده، یک سوم ساکنان شهرها و شهرک‌های العاد، رمات بیت شمس، بیتار عیلیت، مودیعین علییت و مئیا شهاریم به کرونا مبتلا هستند که در خوشبینانه‌ترین حالت این به معنای ابتلای ۲۰۰ هزار اسرائیلی به این ویروس است.

وی در پایان از کابینه رژیم صهیونیستی خواست تا آمار واقعی را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

این در حالی است که  وزارت بهداشت رژیم  صهیونیستی اعلام کرده است: با شناسایی 203 مورد جدید، شمار افراد مبتلا به ویروس به 8018 نفر رسیده است.

براساس این گزارش 46 نیز نفر بر اثر این بیماری فوت کرده و حال 127 تن دیگر وخیم است.

صهیونیست‌ها در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تمامی مدارس را تعطیل و تجمع افراد را ممنوع کرده است. همچنین بسیاری از مشاغل تجاری به جز فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، جایگاه‌های عرضه سوخت و بانک‌ها از 15 مارس تعطیل شده‌اند. ورود همه خارجی ها نیز ممنوع اعلام شده است. از طرف دیگر اخبار و گزارش‌ها از ابتلای ۳۸ درصد از ساکنان شهر بنی براک در مجاورت تل آویو که ۷۵ هزار نفر جمعیت دارد، حکایت دارند.

در حالی که صهیونیست‌ها از حدود سه هفته پیش شرایط قرنطینه را برای مبارزه با گسترش ویروس کرونا برقرار کرده‌اند، رشد ابتلا به کرونا در شهرها و محله‌های مذهبیون محافظه‌کار در این رژیم بالاتر از سایر نقاط است.

کلیدواژه