رئیسی: سپاه با تمام توانایی در میدان و در کنار مردم است 
(last modified 1399-01-26T09:43:32+00:00 )
حمل 26, 1399 14:13 Asia/Kabul
  • رئیسی: سپاه با تمام توانایی در میدان و در کنار مردم است 

رئیس قوه قضاییه ایران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توانایی در کنار مردم است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه ایران روز سه شنبه با حضور در رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی نیروی زمینی سپاه پاسداران تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی این توانایی در نیرو‌های مسلح ایران وجود دارد که می‌توانند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

رئیسی با بیان اینکه امروز هرجا سخن از خدمت است، نام سپاه می‌درخشد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک و مساعدت به مردم در حوزه آفات و بلایای طبیعی و همچنین خدمتگزاری به مردم در مقابل ویروس منحوسی که سلامت جامعه را تهدید می‌کند، همواره حضور داشته است.

رئیس قوه قضاییه ایران، با بیان اینکه تجهیز کردن بیمارستان‌های صحرایی کار بسیار ارزشمندی است، ابراز امیدواری کرد، خدمت امروز سپاه پاسداران و بسیج در مورد ارائه بسته‌های معیشتی به مردم، کمک به فقرا و نیازمندان، خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان از سیل و زلزله و همین طور ساخت بیمارستان‌های مجهزی که به عنوان پشتوانه مدافعان سلامت ایجاد شده است، بتواند پشتوانه ارزشمندی برای ایران باشد.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه هم گفت: در رزمایش دفاع بیولوژیک از تمام ظرفیت‌های سپاه به ویژه نیروی زمینی استفاده و در مسئله کرونا تمام اقدامات از روز‌های نخستین انجام شده که  تحت مدیریت ستاد مرکزی مبارزه با کرونا بوده است.

کلیدواژه