وحدت ارتش و سپاه تصویر شکوهمند عزم ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی است
(last modified 1399-01-26T14:34:11+00:00 )
حمل 26, 1399 19:04 Asia/Kabul
  • وحدت ارتش و سپاه تصویر شکوهمند عزم ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی است

ستاد کل نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای تأکید کرد: وحدت راهبردی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح به‌ویژه بین ارتش و سپاه، تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی ترسیم کرده است.

به گزارش ایرنا، ستاد کل نیروهای مسلح ایران امروز (سه شنبه) در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای، دستاوردهای ارتش در حوزه‌های دفاعی، نظامی، تولید علم، دستیابی به پیشرفت‌ها و فناوری‌های به‌روز را نماد قدرت بازدارندگی ایران اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: اقتدار، صلابت و عظمت خیره‌کننده و موقعیت ممتاز بین‌المللی و قدرت تأثیرگذاری منطقه‌ای و جهانی امروز جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و آمادگی روزافزون آحاد نیروهای مسلح است.

ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه با تاکید بر اینکه ارتش در تمامی عرصه‌های مورد نیاز و ضروری کشور حضوری مؤثر و نقش‌آفرین داشته است، خاطرنشان کرد: حافظه تاریخی ملت انقلابی و غیور ایران اسلامی مملو از صحنه‌های پرشور و غرورآفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با آمادگی و هوشیاری روزافزون و بصیرت آرمانی در فهم افکار و دسیسه‌های پلید نظام سلطه، در مسیر ارزشمند و مقدس انقلاب اسلامی در دستیابی به افق‌های افتخار و بالندگی هرچه بیشتر پیش خواهند رفت.

29 فروردین/حمل (17 آوریل) در تقویم ایران به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، «روز ارتش» نامگذاری شده است. 

کلیدواژه