تصویب دو فوریت طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی در مجلس ایران
(last modified Tue, 12 May 2020 09:30:13 GMT )
ثور 23, 1399 14:00 Asia/Kabul
  • تصویب دو فوریت طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی در مجلس ایران

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران با تصویب دو فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی ضدصلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی موافقت کردند.

«مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در نشست علنی روز سه شنبه مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در طول عمر منحوس 7 دهه‌ای خود، موجب ایجاد مشکلات متعددی برای مسلمانان و مردم منطقه شده و این رژیم محور همه شرارت‌های منطقه‌ای ضد جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان گذشته بوده است.
ذوالنوری افزود: امروز جنگ سایبری و الکترونیکی رژیم اسرائیل ضد مراکز اقتصادی و هسته‌ای وجود دارد و این رژیم با فشار تحریم‌ها و بی توجهی به قطعنامه‌های سازمان ملل، به دنبال ایجاد مشکلاتی مردم ایران است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رأی قاطع مجلس به این طرح، پیامی برای محور مقاومت و نهضت‌های آزادی بخش و جنبش‌های حق طلبانه است که قانون اساسی ایران نیز بر آن تصریح و تاکید دارد.
طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی ضدصلح و امنیت منطقه‌ای و بینالمللی در 14 بند به بایدها و نباید‌های تقابل با اقدامات رژیم صهیونیستی می‌پردازد تا تلاش‌های خصمانه این رژیم بی اثر شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران پس از تصویب دوفوریت طرح قانونی مقابله با اقدامات خصمانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی، شعار "مرگ بر اسرائیل" سردادند.

کلیدواژه