ثور 28, 1399 12:14 Asia/Kabul
  • عزم و اراده راسخ نیروی دریایی ارتش و سپاه؛ عامل ناکامی دشمنان
    عزم و اراده راسخ نیروی دریایی ارتش و سپاه؛ عامل ناکامی دشمنان

فرماندهان نیروی دریایی ارتش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عزم و اراده راسخ نیروی دریایی جمهوری اسلامی را عامل ناکامی دشمنان دانستند.

سردار سرتیپ «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در دیدار با امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، شهادت 19 تَن از کارکنان این نیرو را تبریک و تسلیت گفت.

دریادار خانزادی در این دیدار با بیان اینکه فضای همکاری بین نیروی دریایی ارتش و سپاه، فضای محکم و اثربخشی است، تاکید کرد: عزم و اراده راسخ مدافعان دریایی ایران در ارتش و سپاه همواره موجب ناکامی تهدیدها و توطئه دشمنان علیه حریم دریایی میهن اسلامی شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شناور «کنارک»، خاطرنشان کرد: این جوانان غیور و انقلابی که به فیض شهادت نائل آمدند، در واقع طلایه داران عرصه مقاومت و امنیت در عرصه دریا هستند که جانشان را در کف دست گذاشته و داوطلبانه در این آزمایش سخت و خطرناک با سربلندی قد علم کردند تا امنیت کشور مسیر رو به رشد خود را طی کند.

شناور پشتیبانی سبک «کنارک» اخیراً در حین انجام تمرین دریایی در آب‌های جاسک و چابهار دچار حادثه شد و 19 نفر نیروهای دریایی ارتش ایران شهید و 15 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز در این دیدار، اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی اطمینان‌بخش ایران اسلامی را ثمره وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر و منویات فرماندهی معظم کل قوا دانست.

سرتیپ تنگسیری یادآور شد: پرچم شهدای نیروی دریایی ایران در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان همیشه برافراشته است و قطعاً روح شهدای گرانقدر، راهگشای نیروی دریایی جمهوری اسلامی در این مسیر پر فراز و نشیب خواهد بود.

 

کلیدواژه