ثور 29, 1399 19:54 Asia/Kabul
  • سرتیپ حاتمی: ایران به هر گونه تجاوزی پاسخ قاطع خواهد داد
    سرتیپ حاتمی: ایران به هر گونه تجاوزی پاسخ قاطع خواهد داد

وزیر دفاع ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امنیت ملی خود به هر دشمن متجاوزی پاسخی سریع، قاطع و دندان شکن خواهد داد.

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه در نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر صنعت دفاعی کشور در حوزه پدافند هوایی و رونمایی و عملیاتی شدن سامانه‌های مختلف پدافند هوایی بُرد کوتاه، متوسط و بلند، افزود: با تکیه به  دستاوردهای کاملاً  بومی، امنیت آسمان ایران بیش از پیش فراهم شده است.
سرتیپ حاتمی با قدردانی از حمایت‌های گسترده مجلس ایران در ارتقاء قدرت دفاعی نظام اسلامی تاکید کرد: پیشرفت‌های دفاعی ایران در حوزه رزم زمینی، هوایی، دریایی، الکترونیک و هوافضا و بویژه دستاوردهای موشکی خاری در چشم دشمنان است.
وزیر دفاع ایران همچنین با اشاره به اقدام جنایتکارانه دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح ایران پس از این اقدام ننگ آور و ضد بشری، با تکیه بر اراده و عزم ملی و قدرت بلامنازع خود، با موشک باران پایگاه نظامی و استراتژیک "عین الاسد"، هیمنه‌ پوشالی آمریکا را در منطقه و جهان از بین بُرد.

 

کلیدواژه