جهاد اسلامی فلسطین: حمایت ایران آینده خوبی پیش‌روی جبهه مقاومت قرار داده است
(last modified 1399-02-30T03:34:28+00:00 )
ثور 30, 1399 08:04 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی فلسطین: حمایت ایران آینده خوبی پیش‌روی جبهه مقاومت قرار داده است
    جهاد اسلامی فلسطین: حمایت ایران آینده خوبی پیش‌روی جبهه مقاومت قرار داده است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دوشنبه شب گفت: با حمایت جمهوری اسلامی ایران آینده جبهه مقاومت در منطقه خوب است.

به گزارش ایرنا، "زیاد النخاله"  در گفت ‌وگو با شبکه المیادین لبنان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت در هیچ زمینه‌ای کوتاهی نکرده است افزود، مقاومت در منطقه امروز از هر زمان دیگری قوی‌تر است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد هم اکنون از فلسطین تا لبنان و ایران قدرت مقاومت و اراده‌ای پایدار وجود دارد.

"زیاد النخاله" همچنین به کمک ها و حمایت های سردار سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از گروه های مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نماینده ایران در حمایت از مقاومت بود و با شهادتش نیز تصمیم برای ادامه حمایت از مقاومت ادامه دارد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، نقش سردار سرتیپ حاج "اسماعیل قاآنی" فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از مقاومت به خصوص در شرایط کنونی منطقه را نیز بزرگ توصیف کرد و افزود، پروژه مقاومت در منطقه ادامه داشته و خواهد داشت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: "امام خمینی (ره) با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس خواستند اعلام کنند، مسئله فلسطین یک مسئله اسلامی و جهانی است."

"زیاد النخاله" در این گفت وگو همچنین به مقاومت مردم فلسطین در باریکه غزه پرداخت و تصریح کرد، اگر حمله‌ای علیه باریکه غزه رخ دهد مقاومت بی تردید پاسخ خواهد داد.

النخاله  تصریح کرد،  مقاومت برای مقابله با اشغالگران به وجود آمده است نه اینکه در جای خود ساکن بماند.

 

 

کلیدواژه