ثور 30, 1399 10:03 Asia/Kabul
  • اشتراک دستاوردهای ایران با کشورهای اسلامی در زمینه مقابله با کرونا
    اشتراک دستاوردهای ایران با کشورهای اسلامی در زمینه مقابله با کرونا

دبیر اجرایی هفتمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری ایران گفت: ایران به دستاوردها و زیرساخت های مناسبی در حوزه های تجهیزات پزشکی و دانش فنی مقابله با کرونا دست یافته است که می‌تواند آنها را با سایر کشورها به خصوص کشورهای اسلامی به اشتراک بگذارد.

«محمدمهدی جعفری» دبیر اجرایی هفتمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری ایران روز (سه شنبه) با اشاره به دستاوردهای کشور در زمینه مقابله با کرونا افزود: ایران علاوه بر ارائه تجربیات خود به کشورهای اسلامی می تواند از دستاوردها و تجهیزات این کشورها در زمینه مقابله با کرونا نیز استفاده کند.

جعفری تصریح کرد: به رغم تبلیغات منفی که گاها در برخی رسانه ها شنیده می شود، دانشمندان مسلمان دستاوردهای خوب و قابل توجهی در زمینه مقابله با کرونا دارند.

دبیر اجرایی هفتمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری ایران، ساخت سریع کیت تشخیصی کرونا و حضور یکی از دانشمندان مسلمان در جمع پنج کاندیدای اول دنیا در تولید واکسن کرونا را از جمله دستاوردهای مناسب دانشمندان کشورهای اسلامی اعلام کرد.

هفتمین دوره نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری ایران "استپ" با موضوع ارایه آخرین دستاوردهای کشورهای اسلامی در مقابله با کرونا در حال برگزاری است.

 

کلیدواژه