سازمان انرژی اتمی ایران : خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است
(last modified 1399-03-09T06:28:11+00:00 )
جوزا 09, 1399 10:58 Asia/Kabul
  • سازمان انرژی اتمی ایران : خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است
    سازمان انرژی اتمی ایران : خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است

سازمان انرژی اتمی ایران در پی اقدام اخیر آمریکا در تحریم دو دانشمند هسته ای اعلام کرد: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است.

سازمان انرژی اتمی ایران در توئیتی در واکنش به توئیت «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا‌ مبنی بر قرار دادن نام دو نفر از دانشمندان صنعت هسته‌ای ایران در فهرست تحریم‌های جدید دولت آمریکا اعلام کرد: تلاش مذبوحانه تصمیم‌سازان کاخ سفید مبنی بر قرار دادن نام ۲ تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید واشنگتن ، بیانگر تداوم رویکرد خصمانه آن دولت در مواجهه نابخردانه با مجاهدان سرافراز مسیر اعتلا و عزت روزافزون ایران اسلامی است. 

سازمان انرژی اتمی ایران با اعلام اینکه اقداماتی از این دست خللی در عزم و اراده جوانان برومند این مرز و بوم در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس اسلامی ایجاد نخواهد کرد، افزود: ما از این فرصت استفاده کرده و بار دیگر به بدخواهان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تنها ثمره رویارویی‌های مغایر با اصول و موازین حقوق بین الملل با ملت ایران، تقویت روحیه تلاشگران و محققان ایرانی و تضعیف جایگاه و منزلت دشمنان ایران زمین در عرصه جهانی است.

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا بامداد پنج‌شنبه در توئیتر نوشت، آمریکا معافیت‌های تحریمی مرتبط با برجام را لغو و دو ایرانی را در ارتباط با برنامه هسته‌ای تحریم می‌کند.

 

کلیدواژه