جوزا 10, 1399 15:53 Asia/Kabul
  • درخواست مردم و دولت پاکستان درخصوص لغو تحریم های آمریکا ضد ایران
    درخواست مردم و دولت پاکستان درخصوص لغو تحریم های آمریکا ضد ایران

رییس مجلس سنای پاکستان در تماس تلفنی با «محمد باقر قالیباف» انتخاب وی را به ریاست مجلس شورای اسلامی ایران تبریک گفت و افزود، مردم، دولت و پارلمان پاکستان، خواهان لغو تحریم‌ های آمریکا ضد ایران هستند .

به گزارش ایرنا ، دفتر «محمد صادق سنجرانی» رییس مجلس سنای پاکستان روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، «صادق سنجرانی» در تماس تلفنی با قالیباف درباره راههای توسعه همکاری‌های مشترک تجاری ،تحولات منطقه، ضرورت یکپارچگی رهبران پارلمانی آسیا برای تامین رفاه جمعی و چالش شیوع ویروس کرونا،  تبادل نظر کرده است. 

«صادق سنجران»، « محمد باقر قالیباف» را دوست دیرینه پاکستان خواند و برلزوم توسعه روابط و گسترش همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله پارلمانی تاکید کرد. 

رییس مجلس سنای پاکستان در این گفت وگوی تلفنی ضمن تاکید بر جایگاه مجالس ایران و پاکستان برای کمک به صلح پایدار و شکوفایی منطقه، از رییس مجلس شورای اسلامی برای سفر به اسلام آباد دعوت رسمی کرد. 

رییس سنای پاکستان دیروز جمعه نیز در پیامی، از «محمدباقر قالیباف» به عنوان دوست دیرینه مردم پاکستان یاد کرد و انتخاب وی را به ریاست مجلس شورای اسلامی ایران تبریک گفته بود. 

«محمد باقر قالیباف» دیروزپنج شنبه با ۲۳۰ رای از مجموع ۲۶۷ رای نمایندگان، رییس مجلس شورای اسلامی ایران شد.

 

کلیدواژه