جوزا 17, 1399 08:25 Asia/Kabul
  • شمخانی: تبادل زندانیان نتیجه مذاکره نبوده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، نتیجه مذاکره نبوده و هیچ مذاکره‌ای هم در آینده انجام نخواهد شد.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز جمعه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: اوضاع «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا چه در تقابل‌های بین المللی، چه در افتضاح مدیریت کرونا و چه در آتش افروزی نژادپرستانه در داخل آمریکا به قدری خراب است که تیمش چاره‌ای جز تولید و نمایش موفقیت‌های ساختگی برای او ندارند.
«محمدجواد ظریف» وزیر امورخارجه ایران شامگاه پنجشنبه در توئیتی با تائید آزادی «مجید طاهری» از زندان آمریکا نوشته بود این روند می‌تواند برای همه زندانیان رخ بدهد.
«مجید طاهری» به جرم نقض قوانین یکجانبه تحریم‌های ضدایرانی آمریکا به تحمل 16 ماه حبس محکوم شده بود.
به دنبال آزادی زندانیان ایرانی و آمریکایی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در صفحه رسمی توئیتر خود علاوه بر قدردانی از ایران برای آزادی «مایکل وایت» زندانی آمریکایی خطاب به مقامات ایرانی گفت ،"برای رسیدن به توافق بزرگ تا بعد از انتخابات آمریکا منتظر نمانید."
رئیس جمهوری آمریکا  همچنین با ادعای اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیروز خواهد شد، افزود: به توافق بهتری دست خواهید یافت.

کلیدواژه