جوزا 17, 1399 11:42 Asia/Kabul
  • تاکید ایران و اسپانیا بر توسعه دیپلماسی پلیسی

رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سفیر اسپانیا در تهران بر توسعه روابط دیپلماسی پلیسی بین دو کشور برای سرعت‌بخشی به ماموریت‌ها تاکید کردند.

به گزارش روز شنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «لوپز بوسکت» López Busquets سفیر اسپانیا در تهران با اشاره به محورهای مختلف دیپلماسی پلیسی و فعالیت های پلیس بین الملل، گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران همواره بر سرعت بخشی به انتظارات و مطالبات شهروندان در خارج از کشور، به ویژه کشورهای عضو پلیس بین الملل (اینترپل) تاکید دارد.

سردار شیرزاد همچنین به تشریح اهداف و ماموریت های نیروی انتظامی ایران در حوزه بین الملل و گسترش تعاملات مشترک و فعالیت‌های پلیسی در کشورهای مختلف پرداخت و پیشنهادات خود را برای تقویت هر چه بیشتر این تعاملات و همچنین چگونگی بهره گیری از اختیارات و ظرفیت‌های سفارت اسپانیا در تهران ارائه کرد.

«لوپز بوسکت» سفیر اسپانیا در ایران نیز ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات، آمادگی خود را برای ایجاد فرصت‌های مناسب و رفع موانع احتمالی به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده اعلام کرد.

کلیدواژه